Ads Top

Kisah Disebalik Gambar Rumah Sewa Perempuan Pengotor

Kisah Disebalik Gambar Rumah Sewa Perempuan Pengotor
Tergerak hari nak pergi tengok rumah yg disewakan pada sekumpulan budak perempuan salah sebuah IPT di Malaysia.

Mula-mula aku pergi, diaorg tak bagi masuk sebab aku lelaki, tak apa la.. memang logik pun. Esoknya bini aku pergi, dia tak bagi masuk juga katanya banyak barang peribadi, tak nak orang luar tengok.


Minggu depannya aku hantar budak baiki atap menyamar untuk baiki atap, budak tu tak masuk rumah, sebab betulkan atap dari luar, dapat la dua tiga keping gambar keadaan rumah aku yang lebih kurang iras-iras tong sampah!

Akhirnya aku keluarkan surat dan laporan polis untuk buat siasatan, aku dapat masuk sebab ada bukti gambar budak baiki atap tu! *maaf gambar dari atas tu tak boleh tunjuk sebab terlalu kotor.

Tapi dapatlah juga aku ambik sekeping dua gambar rumah utk "kenang kenangan" sebagai pengajaran orang lain!!

Kisah Disebalik Gambar Rumah Sewa Perempuan Pengotor

Kisah Disebalik Gambar Rumah Sewa Perempuan Pengotor

Kisah Disebalik Gambar Rumah Sewa Perempuan Pengotor


Korang cuba bayangkan macam mana rumah yang sebijik macam longgokan sampah! Dapur penuh minyak, pinggan mangkuk tak cuci, berulat dan berbuih!

Tandas penuh taik! Hancing! Bilik kotor, tuala wanita lama yang dah hitam berlongok ditong sampah!

Aku mengucap panjang depan budak-budak perempuan yang berwajah Nasha Aziz, Nora Danish dan Fazura tu.. muka cantik tapi perangai macam lahanat!

Aku keluarkan surat untuk mereka pindah dalam masa 24jam! Deposit aku tak pulang sebab aku upah orang cuci rumah dan baiki kerosakan! Nyaris aku tak heret budak-budak ni ke balai je! Sebab dari apa aku kira hampir 10k aku kerugian!

Wahai wanita diluar sana, jangan sibuk nak kejar putera brunei je.. jaga kebersihan! Baru putera raja nak! Kalau pengotor macam tu Azwan Ali pun tak hingin..

Kredit: Fb Malaysia Reaponse Team

No comments:

Like Kami Di Facebook


Powered by Blogger.